Zamówienia wysyłamy w terminie od 1 kwietnia do końca października danego roku, co może ulec zmianie, a być spowodowane uwarunkowaniami pogodowymi lub innymi czynnikami nie pozwalającymi rozpoczęcie wysyłki zamówień np. czynniki chorobowe, szkodniki roślin lub strata roślin. Paczki odbierane są przez kuriera w każdy wtorek i środę z wyjątkiem, kiedy te dni są ustawowo wolne od pracy.
UWAGA!!! - wysyłka nasion odbywa się przez cały rok.
1 – w okresie od 1 listopada do 28 lutego następnego roku wysyłane są same nasiona bez roślin chyba, że klient chce otrzymać nasiona razem z roślinami po 1 kwietnia. Nasiona zamówione od 1 marca do końca października danego roku są wysyłane razem z zamówionymi roślinami (jeśli zostały zamówione). Wynika to z procedur siewnych niektórych roślin, które wymagają specjalnych zabiegów np. stratyfikacja.
2 – W tym okresie koszt wysyłki dla nasion zostanie wygenerowany automatycznie, opłata wynosi 8 zł – list polecony ekonomiczny pocztą polska.
- Oferowane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta Gospodarstwo Rolne Elżbieta Socha.
- Wszelkie wady produktu powinny być zgłoszone najpóźniej do 48 godzin od chwili otrzymania produktu.
- Reklamacje należy złożyć w formie pisemnej z opisem wad produktu wraz z załączonymi zdjęciami wadliwego produktu drogą elektroniczną na adres e-mailowy: info@ikran.pl lub na adres pocztowy: Gospodarstwo Rolne Elżbieta Socha, Krzyżanowice Średnie 5, 28-400 Pińczów
- Po zapoznaniu się z materiałami reklamacyjnymi: opisem,zdjęciami i uwzględnieniu reklamacji oraz odesłaniu przez klienta wadliwego produktu, dokonamy zwrotu pieniędzy lub wyślemy nową roślinę jeśli będzie na stanie, po uprzednim ustaleniu z klientem, w terminie do 7 dni roboczych.
- Reklamacja przysługuje tylko w sytuacji, kiedy roślina nie została posadzona i pozostaje w oryginalnym opakowaniu, w którym została dostarczona Klientowi.
Nasze rośliny w chwili zawierania umowy pozbawione są wad, nie ponosimy odpowiedzialności za błędne lub niewłaściwe postępowanie z zakupionymi u nas roślinami. - Nasze produkty to towar żywy i może szybko ulec zniszczeniu, dlatego termin 48 godzin na złożenie reklamacji jest zasadny. Roślina pozostawiona na kilka, kilkanaście dni, bez podlewania, na słońcu lub innych nieodpowiednich dla danej rośliny warunkach, bez wątpienia ulegnie zniszczeniu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za nieprzyjęcie się lub powolny wzrost po posadzeniu zakupionej u nas rośliny, gdyż nie mamy wpływu ani kontroli nad czynnikami, warunkami w jakich roślina została posadzona.
- Zwrotowi podlegają te gatunki i w takich ilościach w jakich zostały zakupione i zareklamowane.